سلام دوست عزیز وارد حساب کاربری خود شوید
طی بیست سال گذشته سطح نفوذ فناری اطلاعات و ارتباطات (ict) به طرز چشمگیری رشد کرده است. به گونه ای که سیستم های اطلاعاتی مبتنی بر رایانه به طور فعال از کلیه فرایندهای اصلی کسب و کار در همه سازمان ها پشتیبانی می کنند و به طور قابل توجهی هم اثر بخشی عملیاتی و و هم جهت دهی استراتژیک را بهبود می بخشند.
فناوری اطلاعات و ارتباطات (ict) برای همه سازمان ها اساسی است. بخش خدمات بانکی و مالی نقشه راه را برای اتخاذ تکنولوژی های آینده مشخص می کند. پیشرفت سریع در فناوری اطلاعات و ارتباطات طی دو دهه گذشته تاثیر عمیقی بر صنعت بانکداری و بخش مالی داشته است و ict اکنون ابزاری است که ساختار سازمانی،استراتژی های تجاری و خدمات مشتری را در بانک ها تسهیل می کند.
فصل اول:کاربرد فن آوری اطلاعات در صنعت بانکداری
فصل دوم: مفاهیم بانکداری الکترونیک
فصل سوم: راه حل های بانکداری الکترونیک
فصل چهارم : کانال های بانکداری الکترونیک
فصل پنجم: کارت هوشمند
فصل ششم: راه حل های پرداخت الکترونیکی
فصل هفتم: بانکداری الکترونیکی در ایران
فصل هشتم: بانکداری الکترونیک و تجارت الکترونیک
فصل نهم: امنیت در بانکداری الکترونیکی
فصل دهم: بانکداری الکترونیکی و بانکداری اختصاصی
فصل یازدهم: چالش های بانکداری الکترونیکی
فصل دوازدهم: بانکداری مجازی